תקנון אתר ותנאי שימוש

(קורס שינוי הרגלים וקורס אתלטיקה)

  1. הגלישה ו/או הביקור באתר האינטרנט של החברה קאפ הזמין בכתובת cap-motivation.com, ו/או באפליקציה המופעלת על ידי החברה (להלן ייקראו יחדיו “השירות“), והשימוש בשירות כפופים לתנאי התקנון שלהלן ולהוראות כל דין. אחריות החברה מוגבלת כמפורט בתקנון זה.
  1. תנאי התקנון המפורטים להלן יוצרים הסכם משפטי מחייב ואכיף בין המשתמש לבין החברה קאפ, בהתייחס לכל שימוש שייעשה על ידי המשתמש באתר ובשירותים, וזאת בין אם המשתמש מעיין באתר ובשירותים באמצעות מחשב נייח, נייד, טלפון חכם, טאבלט או כל אמצעי אחר.
  1. תקנון זה נכתב בלשון זכר ויחיד, אך הוא מיועד לכלל הציבור (אלא אם כן הקשר הדברים מחייב מתן פירוש אחר). לכן יש לקראו בלשון נקבה ו/או בלשון רבים, לפי הנסיבות.
  1. על המשתמש בשירות לקרוא את הסעיפים המפורטים להלן בעיון וביסודיות, שכן כל שימוש בשירות מעיד על הסכמת המשתמש לכל תנאי התקנון. בכניסה לשירות, וטרם ביצוע פעולה כלשהי בשירות או במידע המוצע בשירות, על המשתמש בשירות לאשר את תנאי השימוש כמפורט להלן, לרבות תכני השירות.
  1. המשתמש בשירות מאשר כי ידוע לו והוא מסכים לכך שמטרתו של השירות היא להעמיד לרשות המשתמשים מידע ותכנים שונים, לרבות קורסים אודות הרגלי תזונה (להלן: “אשכול שינוי הרגלים“) וקורסים אודות בניית תכנית אימונים אישית (להלן: “אשכול אתלטיקה“).
  1. המשתמש מסכים כי לחברה אין ולא תהיה כל אחריות לכל נזק ישיר או עקיף שייגרם למשתמש כתוצאה משימוש בשירות או כל אחריות שקשורה לשביעות רצון המשתמש מהתוצאות של השירות, והכל בכפוף להוראות כל דין. המשתמש מצהיר שהוא מסכים לכך שהשירות באתר ניתן ללא כל מצג או התחייבות והמשתמש מצהיר שלא תהיה לו כל טענה או תביעה או דרישה כלפי החברה בגין השירות, מאפייניו, מגבלותיו או התאמתו לצרכיו ולדרישותיו. בכל מקרה, מבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, אחריות החברה כלפי המשתמש בכל עילה שהיא, לא תעלה על הסכום ששולם על ידי המשתמש לחברה עבור השירות.
  1. הרישום לשירות מותר רק למי שמלאו לו 18 שנים. המשתמש בשירות מצהיר כי מלאו לו 18 שנים. ואולם אם המשתמש מתחת לגיל 18, יש לקרוא תנאי שימוש אלה יחד עם הורה (או אפוטרופוס) ולקבל את אישורם לשימוש בשירות. למרות זאת, החברה אינה יכולה להבטיח שלמשתמשים אכן מלאו 18 שנים, ולכן כל משתמש שאינו בן 18, מחויב שלא להשתמש בשירות. לכן, בכל מקרה, החברה לא תהיה אחראית בכל אופן שהוא לכל תוכן או שימוש שנעשה על ידי משתמשים מתחת לגיל 18.
  1. החברה רשאית לבטל ו/או לשנות, בכל עת, ולפי שיקול דעתה הבלעדי, את הוראות התקנון ותנאי השירות, תוכן השירות ו/או להגביל ו/או להפסיק את פעילות השירות, וזאת בכפוף להודעה מראש, ככל שהדבר מתחייב על פי הדין.
  1. כל גישה לשירות ו/או שימוש בתכניו על ידי המשתמש מהווה הצהרה על כך כי המשתמש קרא והבין את תנאי השימוש, וכי הוא נתן את הסכמתו לתוכן תנאי השימוש.
  1. יודגש כי נתונים אודות המשתמש נמסרים לשירות באופן יזום על ידי המשתמש, ובמקרים מסוימים יתכן איסוף נתונים על המשתמש באופן אוטומטי על ידי החברה. חלק מהנתונים הנאספים כוללים מידע שניתן לעשות בו שימוש באופן סביר על מנת לזהות את המשתמש, לרבות שם פרטי ושם משפחה, כתובת מגורים ו/או דוא”ל, מספר טלפון ועוד.
  1. המשתמש מתחייב לספק מידע אמיתי, נכון ומלא בעת ההרשמה לשירות. כמו כן, המשתמש מתחייב לעדכן את המידע כפי שנמסר בשלב הרישום לשירות במטרה לשמור על נכונותו ומהימנותו. החברה שומרת לעצמה את הזכות להשעות, לבטל או לסרב לספק את השירות הניתן למשתמש, בכל מקרה של מתן מידע שגוי או חלקי או חסר בזמן הרישום או לאחריו, עם או בלי הודעה מוקדמת.
  1. כל תוכן שהמשתמש יפרסם בשירות בדרך כלשהי (שאינו מידע אישי), לא ייחשב לקניינו האישי של המשתמש וכל מי שייחשף לכך, לרבות החברה ועובדיה, יהיה רשאי לעשות בתוכן האמור כל שימוש שהוא. מובהר כי לחברה או מי מטעמה לא תהיה כל אחריות בקשר עם פרסום תוכן כאמור.
  1. יודגש כי המשתמשים מאשרים בזאת לחברה (או מי מטעמה) לעשות שימוש חופשי לפי שיקול דעתה המלא של החברה בתעודות ההערכה (המבוססות על סקרים שהמשתמשים נוטלים בהם חלק במהלך הקורס) בין היתר ברשתות החברתיות (אינסטגרם, פייסבוק וכיוצ”ב) ובאתר החברה.
  1. כל החומרים בשירות מוגנים לפי דיני זכויות היוצרים של מדינת ישראל ומחוץ לישראל, וזאת מבלי לגרוע מכל הוראת דין נוספת בישראל ומחוצה לה.
  1. המשתמש באתר אינו רשאי לעשות שימוש בחומרים כלשהם הכלולים בשירות שלא לצורכי שימוש אישי ובלתי מסחרי בלבד, ללא קבלת רשות מראש ובכתב של החברה לרבות אך לא רק בדרך של שינוי, העתקה, העמדה לרשות הציבור, העלאה, הפצה, העברה, מתן הרשאה, מכירה או פרסום.
  1. אין לשנות את החומרים בדרך כלשהי ו/או לשעתקם, להציגם בפומבי, להפיצם, או להשתמש בהם בכל דרך, לכל מטרה מסחרית או ציבורית.
  1. אין להעביר את החומרים לאדם אחר.
  1. ההרשאה לשימוש בשירות אינה כוללת אישור להשתמש בו בניגוד להוראות כל דין, לרבות או לצורך מטרה בלתי חוקית, פוגענית, מאיימת, שימוש שיש בו משום לשון הרע, שימוש הפוגע בזכויות קניין רוחני של החברה או של כל צד ג’ שהוא או בזכות לפרטיות או בהוראת כל דין אחר. ואולם יודגש כי המשתמש יהיה רשאי לעשות שימוש במידע למטרות אקדמיות חינוכיות, קרי – לשימוש עצמי בלבד ולא למטרות רווח או מטרות מסחריות, לאחר קבלת הסכמה מפורשת לכך מהחברה או מי מטעמה.
  1. בגין הפרה של כל אחת מהפעולות המפורטות בסעיפים 18-15 לעיל, המשתמש מתחייב ומסכים לפצות את החברה בסך של 100,000 ₪ ללא הוכחת נזק. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, במקרה של הפרה כאמור, החברה תהא רשאית לנקוט כנגד המשתמש המפר בכל האמצעים המשפטיים העומדים לרשותה והמשתמש יישא בכל העלויות והנזקים הנלווים לכך, לרבות שכ”ט עו”ד + מע”מ והוצאות.
  1. עצם הימצאותו של קישור באתר אינה מלמדת כי תוכנו מהימן, מלא או עדכני. החברה לא תישא בכל אחריות בקשר לאתרים האחרים, וגלישה לאתרים האחרים נעשית באחריות המשתמש בלבד. כך גם לגבי תוכניות כושר בחינם הקיימות באתר, השימוש בהן נעשה באחריות המשתמש בלבד.
  1. ככל שהאתר מכיל קישורים לאתרי אינטרנט שאינם מופעלים על ידי החברה, או ככל שמשתמש מופנה לאתרי אינטרנט או שירותים של צד ג’, החברה לא תישא בכל אחריות או חבות לגבי שירותים אלה, ובכל מקרה החברה לא תהיה אחראית בכל צורה לכל נזק מכל סוג הנובעים – או בקשר עם – שירותי צד ג’.
  1. כל שימוש במידע או בתכנים המפורסמים באתר החברה הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש והוא נושא בסיכון המלא בכל הקשור לכך. על המשתמש בתכני האתר לנהוג בזהירות מתאימה בהתאם למצבו הרפואי.
  1.  החברה או מי מטעמה לא ישאו בכל אחריות לכל נזק או הוצאה או הפסד לגוף או לרכוש שייגרם למשתמש או לכל צד ג’ בגין השימוש במידע המוצג באתר, בין אם כחומר שיווקי, בין אם כחומר מקצועי, בין אם בגין קישורים שהוצבו באתר ובין אם מתוכן אחר. בכל מקרה, המשתמש מתחייב כי כל תביעה, ככל שתוגש, תוגש נגד חברת הביטוח בלבד (ולא נגד החברה המפעילה את השירות או מי מטעמה).
  1. בכל מקרה, יודגש כי המשתמש והחברה מסכימים על קיצור תקופת ההתיישנות לפי סעיף 19 לחוק ההתיישנות, התשי”ח-1958, לתקופה מקסימאלית של חצי שנה (שישה חודשים), כך שכל תביעה שתוגש על ידי המשתמש בחלוף חצי שנה מקרות כל אירוע בקשר ישיר או עקיף עם שירותי החברה, תידחה על הסף.
  1. מי רשאי לבצע רכישות בשירות? בגיר בן 18 ומעלה (קטין המבצע פעולות ייחשב כקטין אשר קיבל את רשות הוריו/אפוטרופוסיו לביצוע הרכישה), בעל כרטיס אשראי בתוקף של אחת מחברות כרטיסי האשראי המוכרות בישראל (או בעל אמצעי תשלום אחר הקביל על החברה, בשלב זה “ביט” ו”פייפל”., והינו בעל דואר אלקטרוני באינטרנט (אשר כתובתו תסופק בעת ביצוע ההזמנה/רכישה).
  1. הרכישות באתר נעשות באמצעות כרטיס אשראי ושירותי חברות חוץ בנקאיות כמפורט לעיל, ומופנות לאתר סליקה חיצוני (בכפוף לבדיקה). תנאי מוקדם לתוקף ביצוע קנייה הוא אישור חברת כרטיס האשראי או החברה החוץ בנקאית המתפעלת, בו נעשה שימוש, לעסקה ולגביה. החברה מתחייבת לספק למשתמש את השירות רק לאחר שהמחיר לגביו שולם במלואו.
  1. ביצוע רכישה באתר דורש רישום נוסף. בתהליך הרישום הנוסף מתבקש הלקוח להזין את פרטיו האישיים כגון: שם מלא, כתובת ועוד, לצרכי אימות והזדהות. הלקוח אינו מחויב להזין פרטים אלו אם אינו רוצה בכך, אך תהליך הרישום הנוסף הכרחי על מנת לבצע רכישות בשירות.
  1. לאחר תהליך הרישום הנוסף יישמרו פרטי המשתמש, על מנת שהוא יוכל לצפות בהם, לעקוב אחר סטטוס ההזמנה, ולבצע שינויים ועדכונים. אלא אם סימן המשתמש אחרת, תהליך הרישום הנוסף מהווה אישור של המשתמש להיכלל ברשימת הלקוחות של החברה או מי מטעמה לצד הסכמה לקבלת מיילים פרסומיים אודות מוצרים באתר. אם יבקש המשתמש בשירות לא להיכלל ברשימות דיוור ישיר ו/או שלא יועבר מידע לצדדים שלישיים, עליו לבקש זאת מהחברה באופן מפורש, בהתאם לפרטי הקשר שבאתר.
  1. מדיניות ביטולים: עלות כ”א מהקורסים באשכול “שינוי הרגלים” ובאשכול “אתלטיקה” עומדת על סך של 499 ₪ עבור כל קורס, כאשר מתוך זה סכום של 149 ₪ משקף דמי הרשמה לכל אחד מהקורסים. דמי ההרשמה אינם ניתנים להחזר. לגבי קורס “שינוי הרגלים” – היתרה (סכום של 350 ש”ח) תוחזר למשתמש אך ורק במקרה של הודעת ביטול שתינתן בכתב עד תום השבוע הראשון של הקורס; לאחר מכן, אין אפשרות לקבלת החזר כלשהו. לגבי קורס “אתלטיקה” – היתרה (סכום של 350 ש”ח) תוחזר למשתמש אך ורק במקרה של הודעת ביטול שתינתן בכתב עד תום חודש ימים מתחילת הקורס; לאחר מכן, אין אפשרות לקבלת החזר כלשהו.
  1. יודגש כי מחירי הקורסים באשכול “אתלטיקה” עשויים להשתנות מעת לעת בהתאם למדיניות החברה וללא כל הודעה מוקדמת, ובלבד שיפורסמו באתר החברה.
  1. רכישת הזכות להשתתף בקורס הינה אישית ואינה ניתנת להעברה. הרוכש זכות להשתתף בקורס מתחייב להשתתף בו בעצמו בלבד, ולא לאפשר לכל צד ג’ שהוא לצפות ו/או להשתתף בקורס באמצעותו. לצורך כך מתחייב הרוכש להשתמש בשם המשתמש והסיסמה שניתנו לו לשימושו האישי בלבד, לא להעבירם ולא לפרסמם בכל דרך, גלויה או נסתרת, לא לאפשר כל שימוש בהם על-ידי אחרים, ולדווח לחברה אודות כל מידע שהגיע אליו בגין הפרת האמור לעיל. יודגש כי התוכניות הן אישיות ומותאמות אישית לכל משתתף וכל הפרה של הוראות סעיף זה תהא על אחריות המשתמש ועליו בלבד.
  1. רוכש הזכות להשתתף בקורס מודע ומסכים לכך כי אם ייעשה שימוש בפרטי הכניסה שלו לקורס על-ידי אחרים, במהלך הקורס או לאחריו, תבוטל השתתפותו בקורס לאלתר והוא לא יהיה זכאי לקבל כל החזר כספי ו/או פיצוי כלשהו בגין חלק הקורס שטרם נוצל. בנוסף, מבלי לגרוע מהוראות סעיף 19 לעיל, מתחייב הרוכש כי במקרה כזה הוא יפצה את החברה על פי שיקול דעתה הבלעדי בגובה עלות הקורס, מוכפלת במספר האנשים שעשו שימוש בפרטי הכניסה שלו לקורס, מלבדו, וכן להעביר לחברה על פי שיקול דעתה הבלעדי, פיצוי בשווי כל טובת הנאה שקיבל ו/או הפיק כתוצאה מהאמור – והכל מבלי לגרוע מכל סעד הנתון לחברה לפי כל דין.
  1. החברה תהא רשאית להרחיק משתתפים מהקורס בכל עת, במקרה של אי ביצוע משימות בזמנים שהוקצו לכך בתוכנית הקורס, או במקרה של חוסר שיתוף פעולה של המשתמש שאינו לשביעות רצונה של החברה או מי מטעמה. יודגש כי למשתמש שהורחק פעם אחת מהקורס – תינתן הזדמנות חד פעמית להתחיל את הקורס מחדש במחזור הבא. ההחזר הכספי כפוף להוראות בדבר מדיניות הביטולים כאמור בסעיף 29 לעיל.
  1. החברה רשאית לבטל עסקה במידה ונפלה באתר טעות קולמוס באשר לתיאור המוצר ו/או מחירו, או אם התברר כי הפעולה לוותה בפעילות בלתי חוקית מצד הרוכש.
  1. החברה שומרת לעצמה את הזכות לבטל ו/או שלא לתת לאדם כלשהו את הזכות לבצע רכישות באתר החברה וזאת ללא צורך במתן נימוקים כלשהם לקבלת החלטה כאמור.
  1. כל תביעה או מחלוקת שמתעוררת בשלמותה או בחלקה או בקשר עם השירות, או מתנאי שימוש אלה יהיו כפופים לסמכות השיפוט הבלעדית של בתי המשפט המוסמכים של תל אביב-יפו, ישראל.
  1. תנאי שימוש אלה יפורשו בהתאם ובכפוף לחוקי מדינת ישראל.
  1. אם הוראה כלשהי מתנאי שימוש אלה תיקבע כלא תקפה על ידי בית משפט מוסמך, אי התקפות של הוראה כאמור לא תשפיע על תקפות יתר ההוראות של תנאי שימוש אלה, אשר תישארנה בתוקף מלא.
  1. אף ויתור על כל תנאים מהתנאים הללו, לא ייחשב כוויתור נוסף או מתמשך של תנאי כאמור או כל תנאי אחר, והכישלון של החברה או מי מטעמה לעמוד ו/או לממש כל זכות או הוראה לפי תנאי השימוש אלה לא יהווה ויתור על זכות כזו או אחרת.
  1. החברה שומרת לעצמה את הזכות, על פי שיקול דעתה הבלעדי, מכל סיבה שהיא וללא הודעה מוקדמת, לדחות, לשלול, לסרב לצרף, למנוע גישה ו/או להפסיק מנוי/רישום של כל משתמש בשירות בכל עת.
  1. תנאי השימוש מכילים, מגלמים, ממצה ומבטאים את כל המצגים וההסכמות בין החברה לבין המשתמש בשירות, ולא תישמע טענה בדבר הבטחות, ערובות, מצגים או הסכמות שאינם באים לביטוי בתנאי השימוש.
  1. החברה רשאית לבטל את ההרשאה והזכויות הנזכרים לעיל, כולם או חלקם, בכל עת ומכל סיבה שהיא, ובמקרה כזה המשתמש מתחייב לחדול משימוש בחומרי הקורסים ולהשמיד את כל העותקים השמורים אצלו לאלתר.
  1. החברה רשאית לשנות/או לעדכן את התקנון ו/או תנאי שימוש אלה בכל עת וללא הודעה מוקדמת ובתנאי שהשינוי ו/או העדכון יפורסם באתר של החברה. למשתמש לא תהיה כל טענה, מכל סוג שהוא נגד החברה בגין שינוי שהוחל בתקנון כאמור. שימוש באתר לאחר כל תיקון של התקנון ו/או תנאי שימוש אלה יהווה הסכמת המשתמש לשינוי ו/או תיקון כאמור וקבלת התנאים המתוקנים.