עדן בלכר

המיזם ״מודל לחיקוי״

ספורטאי ישראל הם אלה שבאים עם מענה ועזרה לעורף. הפרויקט "מודל לחיקוי" הוא דוגמה מושלמת לכך.

מודל לחיקוי : כיצד ספורטאים ישראלים מביאים אור לחיי מפונים בימים אפלים

בזמנים שבהם אנחנו מתמודדים עם חוסר שגרה ואיומים בלתי פוסקים, דווקא ספורטאי ישראל הם אלה שבאים עם מענה ועזרה לעורף. הפרויקט “מודל לחיקוי” הוא דוגמה מושלמת לכך. מה שהחל כיוזמה חינוכית להעניק מודלים לחיקוי לתלמידים בישראל, הפך לקרן אור והשראה למפונים ולמשפחות שנפגעו מהקשיים האחרונים שפקדו את הארץ.

כשדמויות כמו נילי בלוק, אלופת העולם באגרוף תאילנדי, עדן בלכר, השוחה האומנותית המוערכת מנבחרת ישראל, משי רוזנפלד אלופת העולם בג׳ו ג׳יטסו ועוד פוגשות את הציבור, הן עושות זאת לא רק כספורטאיות, אלא כמקורות השראה אמיתיים. הן מספרות את סיפורן האישי, משתפות באתגרים ובהצלחות, ומראות כיצד ניתן להתמודד עם קשיים ולצמוח מתוך סיטואציות מאתגרות.

המסרים שלהן חודרים עמוק ללב. הן מדברות על חוזק פנימי, על התמדה, ועל אומץ להתמודד עם החיים. הסיפורים האישיים שלהן מעוררים השראה, צחוק והכי חשוב מוטיבציה להצליח.

ההשפעה של הפרויקט על הקהל היא עצומה. הורים מספרים כיצד ראו את ילדיהם מחייכים לראשונה מאז התחלת המלחמה. ילדים שלא היו מודעים לעולם הספורט מתחילים לחקור ולהתנסות בסוגי הספורט השונים, מתחברים לדמויות הספורט האלה שהפכו להיות דמויות מופת בעיניהם. ילדים רבים נפעמים מהדגמות והסיפורים, מתחילים לעקוב אחרי הספורטאים ואף לנסות לחקות אותם, מבצעים תרגילים שנראו בהרצאות וחוקרים את העולם הספורטיבי בהתלהבות.

“מודל לחיקוי” הוא לא רק פרויקט. זהו מסע של תקווה, עוצמה, והשראה, שמראה לכולנו איך אנו יכולים למצוא את האור אפילו בימים הכי אפלים.

 

רוצים שהספורטאים שלנו יעבירו הרצאה גם אצלכם? צרו איתנו קשר 

Share the Post:

Related Posts

תכנים נוספים