כוח עולמי בענף הנינג’ה: נבחרת ישראל כבשה את גמר ה-Premier Series בניו-יורק

הישגים מרשימים לנבחרת הנינג’ה של ישראל- הילה גלבוע סיימה במקום הראשון בקטגוריית ה-PRETEENS בנשים, עינב קוזניק סיים במקום השלישי בקטגוריית ELITE לגברים

במהלך השבוע האחרון התקיים בארה”ב גמר הסבב העולמי בנינג’ה בהשתתפות לא פחות מ-35 ספורטאים ישראלים, וביניהם גם כוכבי נינג’ה ישראל: שניאור שמח, גיל מרנץ, ספיר כהן ואחרים. תחרויות הסבב העולמי נערכו במהלך החודשים האחרונים במס’ מדינות כאשר התחרות שהייתה אמורה להתקיים בישראל בוטלה בעקבות המצב. עם זאת, ספורטאי ליגת הנינג’ה הישראלית השיגו את הקריטריון להשתתפות בגמר הסבב על בסיס תוצאות הליגה הישראלית 2023, וכך התגבשה משלחת ישראלית מפוארת המכילה את ספורטאי הנינג’ה הטובים בישראל שעשו את דרכם לניו-יורק להתחרות מול ספורטאי הנינג’ה הטובים בעולם.

תחרויות הגמר נערכו במהלך יומיים, כאשר היום הראשון הוקדש לקטגוריות הצעירות והיום השני לקטגוריות הנוער והבוגרים. התחרות כללה את הספורטאים והספורטאיות הטובים ביותר בעולם בענף הנינג׳ה לתחרות הגמר הגיעו משלחות מאוסטרליה, צרפת, קנדה אנגליה, פולין, רוסיה, דרום אמריקה ועוד-מה שהפך את התחרות הבינלאומית הזו לאליפות העולם הגדולה ביותר.

לשמחתנו וכמצופה הגיעה המשלחת הישראלית להישגים לא מבוטלים הכוללים: מקום 1 בקטגוריית PRETEENS נשים (הילה גלבוע), ומקום 3 בקטגוריית ELITE גברים (עינב קוזניק). בנוסף, 4 ישראלים נוספים נכנסו לטופ 5 (ספיר כהן, שניאור שמח, רוני ילינק ודרור שוינגר), ועוד כמות מכובדת של ספורטאים ישראלים נכללו בטופ 10 העולמי בשלל הקטגוריות השונות. אין ספק- ענף הנינג’ה ממשיך להתפתח בקצב מסחרר, כאשר עכשיו גם בעולם ישראל נחשבת למעצמה ובעלת ספורטאים מובילים בטופ העולמי.

הילה גלבוע סיימה במקום הראשון בקטגוריית ה-PRETEENS בנשים, עינב קוזניק סיים במקום השלישי בקטגוריית ELITE לגברים
הילה גלבוע בראש הפודיום בקטגוריית PRETEENS לנשים

אמור פז, יו”ר ארגון הנינג’ה מסכמת: “ישראל מסיימת את הסבב העולמי כאשר היא ממצבת את עצמה כמעצמת נינג’ה עולמית. בצל המלחמה ואזהרות המסע הגורפות לכל יעד בעולם, לא ידענו אם נוציא את המשלחת ממש עד הרגע האחרון. עם זאת לאחר התייעצות רחבה ובתמיכת הוריי הספורטאים המתחרים יצאנו לתחרות, כל חברי המשלחת ראו בעצמם שגרירים המייצגים את ישראל ואת הרוח הישראלית, ועשו זאת בגאווה על המסלול ומחוצה לו. לאור הישגי המשלחת, אין ספק שנכונות לספורטאי הנינג’ה הישראלים עוד הצלחות רבות בזירה הבינלאומית.”

Share the Post:

Related Posts

תכנים נוספים