איך משיגים מזל טוב

איך משיגים מזל

אם אי פעם נתקלתם בסיטואציה בה אמרתם לעצמכם - רק אם היה לי קצת יותר מזל.. הפוסט הזה בשבילכם!

תארו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: אתם קמים בבוקר, הולכים להכין לעצמכם קערת קורנפלקס, ומגלים יש מספיק קורנפלקס וחלב בול למנה אחת. איזה מזל!

כנראה שתאמרו לעצמכם “וואו איזה מזל”. כעת תארו  סיטואציה הפוכה: אתם באים להכין לעצמכם קערת קורנפלקס, ומגלים שחסר קורנפלקס או חסר חלב.  איזה באסה. מבאס להתחיל את היום ברגל שמאל.

עכשיו, אם רק הייתם בודקים יום קודם מה מצב המצרכים בבית, ואם הייתם מגלים שמשהו חסר הייתם  הולכים וקונים, האם בארוחת הבוקר שלכם הייתם מעלים בכל את סוגיית המזל? כנראה שלא.

זהו מקרה קלאסי שבו אפשר להשפיע על המזל שלנו לטובה, רק באמצעות בדיקה והערכות מקדימה. אבל איך אפשר לשפרו ביומיום?

הנה מספר דוגמאות לדרכים פשוטות לשפר לעצמכם את החיים ולהגביר את המזל.

בכל ערב, בדקו שיש לכם את כל הבגדים שאתם רוצים ללבוש למחרת. איזה באסה זה לגלות בדקה ה-90 שהחולצה שבניתם עליה נמצאת בכביסה? או שאין לכם גרביים נקיות? וודאו תמיד שיש לכם מספיק מצרכים לארוחת בוקר. התלבשו אחרי שסיימתם לאכול. אם תתלכלכו – זאת רק הפיג’מה ולא מה שתכננתם ללבוש. פעולות פשוטות אלה יחסכו לכם זמן יקר בבוקר, ויתרה מזאת, ימנעו תחושות של תסכול והרגשה של “התחלה מרגל שמאל” של היום. בנוסף, צאו מהבית תמיד רבע שעה קודם. ואם זה מבחן או תחרות או אירוע חשוב אחר – צאו גם שעה קודם, כך שבמקרה הכי גרוע, אם המזל לא יאיר פנים ויהיה פקק בדרך, איזה מזל שיצאתם שעה קודם!

כדאי לשמוע

ישנו סיפור מפורסם על מטפס הרים שלא תרגל טכניקה של אחיזה מסוימת. באחד מטיפוסיו, נתקל, לצערו, בסיטואציה שאילצה אותו להשתמש בטכניקה הספציפית הזו שלא תרגל. מה שגרם לו להתפלל שיצליח היא העובדה שהרתמה שלו השתחררה מעט, והייתה סכנה ממשית לחייו. הוא ניסה את האחיזה, תפס בצורה טובה, אך נפל בגלל שלא היה לו מספיק כוח להחזיק את עצמו בצורה זו. הוא צנח בידיעה שכנראה אלו הרגעים האחרונים של חייו. למזלו הרתמה נתפסה בחלק בולט בהר והוא ניצל.
בראיון שנתן אחרי הנס הזה הוא אמר, “למדתי שאסור להסתמך על המזל, אם הייתי מתרגל את אותה אחיזה, לא הייתי צריך להתפלל, והייתי יכול להיות בטוח שהכל יהיה בסדר”.

לסיכום

לסיכום, אנחנו רוצים לחדד את הנקודה. כמו שאמר תומאס ג’פרסון: “ככל שאני עובד יותר קשה, כך יש לי יותר מזל”. המזל נמצא עם אלו שעובדים קשה (עם הטובים), פשוט כי הם כמעט ולא משתמשים בו. אז אם יש לכם את האופציה שלא להסתמך על המזל, אל תעשו את זה. ובכך תשפרו את המזל שלכם.

מקווים שהצלחנו לעזור לכם 🙂

בהצלחה!

אם יש לכם שאלות כלשהן, אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו בטוסאפ שלנו או באינסטגרם שלנו.
מרגישים שאתם לא מצליחים להתרכז במה שאתם צריכים לעשות? תנסו לקרוא את הכתבה על איך להצליח להתרכז.

Share the Post:

Related Posts

תכנים נוספים