חשיבות המוטיב שלך

חשיבות המוטיב שלך

בשביל לשדרג לעצמכם את החיים אתכם צריכים למצוא את הסיבה שלכם לקום בבוקר. מוטיב שהוא גדול מכם, משהו גדול ומשמעותי יותר מכם. שם תמצאו מוטיבציה אמיתית.

אם עוד לא מצאתם את המוטיב שלכם בחיים, את מה שמניע אתכם, אולי עוד לא חיפשתם בצורה הנכונה.

יש ימים שאתם קמים ולא מתחשק לכם לעשות כלום? ימים שאתם מתעוררים בהם ומרגישים שלא בא לכם שום דבר? יכולות להיות לכך הרבה סיבות. בכתבה זו נתרכז במוטיב שלכם.

אם עוד לא מצאתם את התשוקה שלכם, את המוטיב שלכם, אתם חייבים להסתובב עם אנשים שיש להם תשוקה מטורפת, אהבה וכמיהה לחיים. אנחנו כבני אדם, בין אם אנחנו רוצים בכך ובין אם לא, הופכים להיות דומים לאנשים שאיתם אנחנו מבלים. דאגו לכך שאתם נמצאים בחברתם של אנשים עם תשוקה גדולה, וכך מוקדם או מאוחר, גם אתם תקלטו משהו מאותם אנשים, ותבינו מה אתם צריכים לעשות בשביל להשיג את התשוקה שחסרה לכם.

מהי המחשבה הראשונה שלכם בבוקר?

אם כשאתם מתעוררים בבוקר, המחשבה הראשונה שעולה לכם בראש היא: “אני צריכ/ה עוד חמש דקות, גם ככה אין לי מה לעשות עכשיו”, אתם במקום לא טוב. אנחנו כבני אדם נועדנו לשרת ולעבוד בשביל מטרות גדולות ונעלות מאיתנו. אם אתם קמים בבוקר ואתם לא מרגישים חלק ממשהו גדול יותר, שמקפיץ אתכם מהמיטה בבוקר, אתם צריכים לקרוא את השורות הבאות. 

מראיין אחד סיפר שהגיע לביקור בנאס”א, ופגש שם את השרת הכי שמח שראה בחיים שלו. בסוף הביקור, המראיין ניגש לשרת בזמן שהוא ניקה את הרצפה, ושאל אותו: “איך אתה כל כך שמח?” התשובה שהוא קיבל היממה את המראיין. השרת ענה לו: “איך אני יכול לא להיות שמח, אם אני עוזר לאנשים להגיע לחלל?”. השרת הרגיש שהוא חלק ממשהו גדול ומשמעותי יותר ממנו. היה לו מוטיב גדול, שעזר לו להיות שמח בעבודה, שרוב האנשים בעולם לא היו בוחרים לעסוק בה, ובטח שלא היו מרגישים מסופקים בה.

המוטיב שלכם לא חייב להיות עבודה. המוטיב שלכם יכול להיות המשפחה שלכם, החברים שלכם או כל דבר אחר. כל דבר שאתם זקוקים לו, ואתם מחויבים לו מרצונכם. בין אם זה הילד שלכם, ההורים שלכם, הכלב שלכם או החברים שסומכים עליכם, מצאו את מי שזקוק לכם. מי שצריך את זה שאתם תצליחו. מצאו את המוטיב הזה ותנו לזה להניע אתכם לגדולות.

אם אתם מרגישים שאתם לא צריכים את המוטיב, אנחנו ממליצים לכם על הכתבה למה אסור לסמוך על מוטיבציה. אבל אם אתם כבר יודעים איך ולמה אתם רוצים להצליח, אנחנו ממליצים לכם על להתחיל לרדוף אחרי החלום שלכם.
במידה ואתם מרגישים קצת אבודים, היינו ממליצים לקרוא את שתי הכתבות הללו: תקוע בבוץ ו זה מרתון ולא ספרינט.

מקווים שקיבלתם ערך מהכתבה!
אם אתם רוצים להכנס לתחום לעומק, אתם מוזמנים להכנס לאתגר 21 שלנו.

בהצלחה 🙂

Share the Post:

Related Posts

תכנים נוספים