לרדוף אחר החלום

לרדוף אחרי החלום

מגיל צעיר מטיפים לנו שצריך לרדוף אחר החלומות שלנו. אבל אף אחד לא מסביר לנו למה, ומה ייתן לנו את המוטיבציה להמשיך. המשיכו לקרוא ותבינו את המשמעות!

הרשו לי לספר לכם סיפור על הרדיפה אחר החלומות שלנו. במוסר השכל מקווים שתבינו איך להגשים את החלום.

תרשו לנו לספר לכם סיפור כל איך להגשים את החלום שלכם. לפני שנים רבות, לפני העידן של היום ובו כל האוכל שבעולם היה נגיש לנו בסופרים, או אפילו בלחיצת כפתור, היינו צריכים לצוד, ללקט או לקטוף את האוכל שלנו. ופעם, זה היה כרוך בהרבה מאוד מאמץ. בסופו של דבר אם היית מצליח, היית זוכה בארוחה. אחרת, היית נשאר רעב.
לאנשים בעולם הזה היו כמה אופציות: הם יכלו להכיר את כל זני הצמחים, ובזכות זה בעצם, לדעת בדיוק מה כדאי לאכול ומה לא. הם יכלו להיות אתלטים, ולרוץ מהר ולעבור מכשולים כדי לרדוף ולצוד את האוכל שלהם. או שהם היו צריכים להיות מאוד חכמים, כדי לחשוב על דרכים יצירתיות להשיג את מזון.

עכשיו, חשבו על המאכל שאתם הכי אוהבים בעולם. לצורך הדוגמה זה סטייק של פרה (לטבעונים שבנינו, דמיינו שזה גזר). ועכשיו דמיינו שאתם חוזרים לעולם של פעם, בו אתם צריכים לצוד חיה בשביל לאכול את המאכל שאתם כל כך אוהבים, וזו הדאגה היחידה שלכם באותה תקופה (אוכל והישרדות). דמיינו גם שאתם רעבים, אחרי כמה ימים בהם לא אכלתם כלום. פתאום אתם מזהים מולכם פרה, והיא בורחת מכם. מה תעשו? תרדפו אחריה, או שתתנו למנה האהובה עליכם לברוח מכם ותשארו רעבים? אני מאמין שאתם תרדפו אחריה בכל מחיר, לא משנה כמה כואב זה יהיה וכמה זמן תצטרכו לרוץ בשביל להשיג אותה, את הדבר שאתם הכי אוהבים בעולם. ואני בטוח בכך, פשוט כי אתם תדעו שאם לא תצליחו, יש סיכוי שתמותו ולא תשרדו יותר.

עכשיו דמיינו שאתם בעולם של היום, ויש לכם חלום, יהיה אשר יהיה, והוא מול העיניים שלכם. בכל יום הוא בורח מכם ומתרחק מכם עוד קצת ועוד קצת. האם תרדפו אחריו? או שתתנו לו לברוח ולחמוק מכם, כך שאולי מישהו אחר יגשים את החלום הזה במקומכם? אתם אולי לא רואים את זה עכשיו, אבל בכל יום שעובר החלום שלכם בורח מכם עוד קצת ועוד קצת. לכם יש את האפשרות לרדוף אחריו בכל יום, ולנסות להשיג אותו. יכול להיות שבסוף תצליחו ויכול להיות שלא.

הדרכים להשיג את החלומות שלכם יכולות להיות מאוד מגוונות.

אתם יכולים לרדוף אחרי החלום שלכם (ממש כמו האתלט בפסקה הראשונה), אתם יכולים לחשוב על דרכים יצירתיות לצוד את החלום, כמו האיש החכם, (בעולם של היום זה אולי אומר לחשוב על קיצורי דרך שיעזרו לכם להגיע למטרה יותר מהר), או שאתם בכלל לא חולמים על פרה ואתם חולמים על להסתפק בצמחים שיש סביבכם, ואתם פשוט צריכים ללמוד מאיזה מהם אתם יכולים לאכול. הבחירה היא בסוף שלכם. מה שבטוח, אסור להפסיק לנסות להשיג את החלום שלכם, אבל תמיד אפשר לשנות את השיטה שבה אתם מנסים להשיג אותו.

אם אתם עדיין לא סגורים על איך להגשים את החלום, אתם מוזמנים להכנס לאיך משיגים מוטיבציה/מטרה.
בנוסף, יש כתבה מאוד מעניינות על איך להיות מאושרים, ואם אתם מפחדים שלא תצליחו בחיים אנחנו באמת חושבים שאיך אדע שלא אצליח בחיים זו כתבה בול בשבילכם.

אם יש לכם שאלות כלשהן, אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו בווטסאפ שלנו או באינסטגרם שלנו

בהצלחה! צוות קאפ

Share the Post:

Related Posts

תכנים נוספים