מיהו ווינר

מיהו ווינר?

אתם חושבים שאתם ווינרים? חלק מהאנשים שיקראו את הכתבה יבינו שהם ווינרים, וחלק יבינו שיש להם עוד על מה לעבוד. באיזה צד אתם?

אנחנו בקאפ חקרנו את הנושא הזה לעומק, וכעת ננסה לעשות סדר בבלאגן. ערכנו מחקר בעולם הספורט, ומיד לאחר שמישהו קרה לאחר “ווינר”, שאלנו למה בחר דווקא במילה זו. בדרך כלל קיבלנו תשובה על פעולה חד פעמית שה”ווינר” עשה. אבל האם אפשר לקבוע את אופי הבן אדם על סמך פעולה אחת? כנראה שלא. 

כעת נפרט את התכונות שמגדירות ווינר על פי ראיית העולם שלנו.

זה שרץ מרתון ולא עושה ספרינט

ווינר הוא בן אדם שיודע שהחיים הם מירוץ ארוך ובונה את העתיד שלו לטווח הרחוק. אדם שלא מתכנן רק הישגים קצרי טווח. ווינר יבין שאם לא הולך לו היום, הוא לא יכול להרים ידיים ופשוט להפסיק. הוא יודע שאם הוא ירים ידיים עכשיו ויפסיק, הבעיות לא יפתרו את עצמן, ויתרה מזאת, לאחר שיתמודד איתן, הוא יצבור ניסיון וידע להתמודד עם בעיות בעתיד.

תשוקה למקצוע

ווינר הוא מישהו בעל אהבה ותשוקה למקצוע שלו (לא סגורים על התשוקה שלכם? איך משיגים מוטיבציה). גם אם הוא לא בהכרח מראה את זה, עמוק בפנים הוא יודע שהוא אוהב את מה שהוא עושה, ויש לו תשוקה אדירה למקצוע. כמובן, לכל כלל יש יוצא מן הכלל, ישנם ווינרים שלא אוהבים מה שהם עושים ואין להם תשוקה למקצוע שלהם, בגלל שהמוטיבציה שלהם היא חיצונית ולא פנימית. לצורך הדוגמה, כסף הוא דוגמה מצוינת למוטיבציה חיצונית, ורצון לנצח בשביל עצמכם הוא דוגמה למוטיבציה פנימית.

יוזמה

ווינרים אינם מסתפקים בבינוניות, אלא מסתכנים ויוזמים, בכדי להשתפר בכל יום. בנוסף, הם מחפשים לעזור לסובבים אותם, כי הם יודעים שככל שהסובבים אותנו טובים יותר, כך גם אנחנו נוכל להגיע יותר רחוק.

בקרה עצמית

ווינר הוא בן אדם שיודע להסתכל על עצמו גם בעין ביקורתית, ופתוח לשמוע נקודות בהם הוא יכול להשתפר. הוא אינו מקבל ביקורת שלילית עם טינה כלפי המבקר, (כל עוד זו ביקורת בונה) אלא מבין שבזכות ביקורת זו הוא יוכל להכיר את החולשות שלו טוב יותר, ובכך להשתפר.

הרגלים

ווינר הוא אדם בעל הרגלים חזקים, ורוב סדר היום שלו מתוכנן. ווינר לא “זורם” עם היום, אלא בכל יום יודע מה עליו לעשות בשביל להשתפר. הוא יודע שאם הוא לא יעבוד בכל יום, וישקיע, הוא לא יצליח להגשים את מבוקשו.

כמובן שאם אתם לא מרגישים שכל הדברים פה תקפים לגביכם, זה טוב! זה אומר שיש לכם מקום לשיפור עצמי ולשיפור החיים שלכם! אנחנו ממליצים לכם לקחת למשך שבוע כפרויקט את אחת ההגדרות שלנו לווינר, ולעבוד קצת בכל יום על תכונות אלה. אם אתם לא מתחברים בכלל למה שכתבנו, אתם מוזמנים להמשיך בחייכם 🙂

אם יש לכם שאלות כלשהן, אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו בווטסאפ שלנו או באינסטגרם שלנו.

כתבה שאתם בטוח תאהבו אם התחברתם לזאת, תהיה על סוד האדישות. בכתבה זו תגלו מדוע ווינרים הם הרבה פעמים אנשים אדישים יחסית.

Share the Post:

Related Posts

תכנים נוספים