מה עושים עם תסכול

הסוף לתחושת תסכול מאנשים שלא מבינים אתכם

למה אנשים לא מבינים אותי כמו שצריך? איך הבחורה החמודה ההיא לא מבינה שאני מעוניין בה? אם אחת מהשאלות האלה עלתה לכם בראש, אתם חייבים להמשיך לקרוא את הכתבה.

כמה פעמים עברה לכם בראש המחשבה שמגיע לכם יותר, ומשום מה אתם לא מקבלים את התמורה המגיעה לכם? אנחנו פה כדי להרגיע אתכם!

קודם כל, אתם לא היחידים שמרגישים ככה. התחושה הזו מביאה הרבה תסכול, אבל, יש פתרון! ברגע שתגיעו להבנה עמוקה של מה שאתם הולכים לקרוא פה, החיים שלכם יכולים להשתנות לחלוטין.

אתם לא המחשבות שלכם.

ייתכן וכאן תרצו לעצור אותנו ולשאול, “אבל רגע, אתם בעצמכם אמרתם שמחשבות יוצרות מציאות, והאדם הוא סך כל ההרגלים שלו. אז מה זה אומר?”
מה שזה אומר, זה שמי שאתם, הצורה שבה אתם מכירים את עצמכם, ורואים את עצמכם, היא בדיוק מה שהיא. היא בסך הכל הדרך שבה אתם רואים ומכירים את עצמכם. מעבר לכך, כל אדם אחר שהוא לא אתם, רואה אתכם אחרת, ואין לו שמץ של מושג איזה מחשבות עוברות לכם בראש. למזלכם ולרעתכם. מה שכן אחרים יכולים לראות, ולפרש, זה דפוס הפעולה שלכם, וההרגלים שלכם. דפוסי פעולה והרגלים הם כבר אלה משקפים בדרך כלל את מחשבותינו, שכן הם תוצאה ישירה שלהן.

עבור שאר העולם, כל אלה שמחוץ לעולם הפנימי שלכם (המחשבות שלכם), הפעולות שלכם הן אלה שמציירות את התדמית שלכם. אתם מכירים את עצמכם לפי המחשבות שלכם, בזמן ששאר העולם מכיר אתכם לפי המעשים שלכם. לדוגמה, אם יש אדם כלשהו שאתם מעוניינים בו, ואתם רק חושבים כמה הם נאים בעיניכם, ואוהבים להסתכל על היופי או האופי שלהם, מבחינתכם, ברור כשמש מה אתם מרגישים. אבל, עבור הצד השני, מבלי לקרוא את מחשבותיכם, הם יכולים להסיק גם שאתם לא מעוניינים, (במקרה הטוב) או שאתם מטרידנים שבוהים בהם (במקרה הפחות טוב).

אי הבנה נוצרת, כאשר אנחנו מצפים מהזולת להבין איך אנחנו מרגישים, מבלי לבצע אף פעולה שתעזור להם להבין את זה. ואי ההבנה הזאת יוצרת תסכול. כמעט כל בעיות אי ההבנה האלה יכולות היו להמנע אך רק על ידי פעולה. בין אם זה דיבור ובין אם זו פעולה פיזית שצריכה להיעשות, תעשו את זה. תעזרו לאנשים אחרים לגלות את היופי הפנימי שלכם!

לסיכום

אנחנו מקווים שהכתבה הזו עזרה לאנשים להבין מעט יותר מה גורם לחוסר הבנה בינם לבין אחרים, ולגלות נקודות תורפה בחיי היומיום שלהם. חשוב להדגיש, לא כל פעולה מקובלת! כשאנחנו בוחרים לפעול, חשוב לחשוב על הזולת ולהתחשב בו. האושר שלכם לא צריך להיות תלוי באחר. תזמו, אך לעולם אל תפגעו באחר! לכולנו יש את הזכות לממש את האושר שלנו, אבל לאף אחד מאיתנו אין את הזכות לפגוע באושר של מישהו.

 מרגישים שהכתבה הזו עזרה לכם  אפילו בקצת? שתפו עם שלושה חברים שזה יכול לעזור להם! רוצים כתבה דומה לזו? תקוע בבוץ זו כתבה בול בשבילכם!
חושבים שהכתבה הזאת לא הספיקה ואתם בטח צריכים מזל בשביל להיות מובנים? אל תדאגו אנחנו אירגנו לכם כתבה שתביא לכם יותר מזל בחיים.
בהצלחה 🙂

Share the Post:

Related Posts

תכנים נוספים