למה דיאטה יום ראשון

למה אי אפשר להצליח בדיאטה שמתחילה ביום ראשון

לעיתים קרובות אנחנו מבטיחים לעצמנו דברים, אבל לא מצליחים לעמוד בהם, ולא משנה כמה ננסה לא נצליח. כל זה ישתנה מהרגע שתבינו מה לא בסדר בגישה שלכם

קרה לכם שקבעתם לעצמכם משימה לממשך, שלא כזה מתחשק לכם לעשות עכשיו, וכשהגיע הזמן לעשות אותה דחיתם אותה עוד קצת ועוד קצת?

זה מה שאני אישית הייתי עושה בעבר הלא רחוק שלי. בגלל המחלה הזאת של הדחיינות היה קשה להצליח בדיאטה, החדר שלי תמיד היה מבולגן, הייתי מאחר למקומות ולא הרגשתי שאני מסוגל לעשות דברים עד הסוף וכמו שצריך. נקודת המפנה הייתה כשהבנתי משהו מאוד מאוד חשוב על החיים.

אני הגעתי למסקנה, שאנחנו דוחים דברים, מהסיבה שאנחנו מאמינים שאנחנו נהיה יותר טובים בעוד כמה שעות או ימים. אנחנו באמת מאמינים לעצמנו, שאם אין לנו את הרצון או את הכוח לגשת למשימה ברגע זה, ל”אני העתידי” שלנו יהיה את הכוח. מה שאנחנו לא שמים לב אליו אבל הוא, שאנחנו בעוד דקה או בעוד שעה או אפילו בעוד שנה, נהיה בדיוק אותו האדם שאנחנו עכשיו. אלא אם כן נבחר לפעול אחרת.

עד כמה שונים אתם חושבים שאתם עכשיו ממי שהייתם אתמול?

כנראה שבכלל לא השתנתם. אבל אם אתמול הייתם מחליטים לעשות שינוי בחיים שלכם והייתם ניגשים אליו מיד, הייתם היום קצת טובים יותר. לדוגמה, הייתם מפסיקים עם השתייה המתוקה, אז כבר היום הייתם מרגישים קצת יותר טוב והיה יותר קל להצליח בדיאטה. מה שזה אומר, זה שאתמול, אתם שיניתם את ה”אני העתידי” שלכם לטובה. הפכתם אותו לאדם יותר טוב, ויותר בריא. וזה לא היה קורה אם הייתם דוחים את השינוי שלכם.

הגישה שאני מאמין בה היא כזאת (ותתרכזו עד כמה שאתם יכולים):

אתם של עכשיו, לא יכולים להשפיע על ה”אני” של אתמול. אבל יכולים להשפיע על ה”אני” של העתיד.
ה”אני” של העבר יכל לשנות את ה”אני” של ההווה ושל העתיד.
ה”אני” של העתיד, לא יכול להשפיע על ה”אני” של ההווה ושל העבר.
ה”אני” של העתיד מושפע ישירות מה”אני” של ההווה ושל העבר.
ה”אני” של העתיד לא יותר טוב בשום צורה מ”האני” של ההווה או של העבר, אלא אם כן פעלתי לטובתו.

מה שזה אומר, זה שאם קבעתם דיאטה ליום ראשון, רוב הסיכויים, שאם לא התחלתם אותה עד עכשיו, אתם גם לא תתחילו אותה ביום ראשון. והסיבה לכך היא שאתם חיים באמונה שה”אני” העתידי יותר טוב, בדרך קסם כלשהי, מה”אני” של העכשיו.

מה התרופה?

אז מה שאני ממליץ לעשות בתור צעד ראשון, זה ליישם את חוק שתי הדקות. מה שהחוק אומר, זה לחשוב על דברים שאתם צריכים לעשות, ואם הם לוקחים פחות מ-2 דקות, לבצע אותם באופן מיידי. לדוגמה, לא לזרוק גרביים בסלון ואחר כך להרים אותם, אלא לזרוק אותם ישירות לסל הכביסה. בכך אתם משפרים את ה”אני” העתידי שלכם פי כמה וכמה.

אתגר 21

אם אתם מרגישים שאתם מוכנים לקחת צעד קדימה, ולעשות משהו פרקטי שישנה לכם את החיים, אז האתגר שלנו בשבילכם. באתגר שלנו אנחנו לוקחים קבוצה קטנה של אנשים ומלווים אותם בתהליך שמטרתו להצליח באמת לשנות הרגלים. אם אתם חושבים שזה יכול להתאים לכם כנסו ללינק הזה.

אם אתם רוצים לקרוא סיפור בנושא של הצלחה ורדיפה אחרי החלום, אנחנו ממליצים על הסיפור הזה. סיפור אותו אחד ממנהלי קאפ חלם בלילה וכתב עליו באתר.

אם אתם באמת רוצים להתחיל דיאטה ולהתחיל שינוי, כדאי שתכירו את הכללים הבאים.
אם אתם רוצים ציוד בשביל להתחיל איתו כושר, מומלץ שקודם תכנסו לכתבה הזו, ואז אתם מוזמנים לרכוש את רצועות ההתנגדות האלו בשביל להתחיל לעבוד עם עצמכם!

בהצלחה! ותעדכנו אותנו איך הולך 🙂

Share the Post:

Related Posts

תכנים נוספים